Utilizarea buna si ingrijirea, sunt regule fundamentare pentru a prelungii
viata unui motor, mai ales daca este diesel.

Cateva sublinieri si sfaturi din experienta specialistilor :

1.6 D

  • 1600 D: Nu necesita nici un fel de atentie in particular, verificare la fiecare 10.000 KM, cureaua de distributie la fiecare 100.000 (dar e mai bine sa fie facuta la 80.000), ulei omologat VW (trebuie sa fie scris pe ambalaj); conduceti-l lejer, incalziti-l si veti face cu el inconjurul lumii.
  • 1700 D La fel ca mai sus.
  • 1600 TD: Tineti mereu sub control nivelul uleiului, Pe joja de la ulei/motor sunt doua semne , unul la minim si altul la maxim, intre unul si celalalt diferenta este de un litru , este mereu indicat a tineti nivelul intre cele doua semne, pentru a evita ca uleiul sa fie aspirat prin capacul valvelor.

 

Citește mai departe...

In 1985 VW a inceput productia celei mai versatile masini create vreodata : T3 Syncro 4WD. Automobilul se conduce ca o masina normala pe drum , datorita suspensiilor independente. In conditii de vreme rea, tinuta de drum este perfecta datorita tractiunii integrale, iar in offroad este mai mult decat medie , multumita aderentei la sol si sistemului VISCO  rapid care imparte putere intre rotile din fata si cele din spate cu viteza luminii  

Visco.Dar ceea ce face aceasta masina superioara in offroad, este diferentialul blocabil. Odata ce acestea sunt pornite, Syncro devine un mic TANK ....si cum majoritatea vehiculelor offroad  au doar tractiune integrala dar nu si diferential blocabil , este grozav sa vezi expresia proprietarilor de masini 4WD la intalnirile offroad  care raman blocati , in timp ce Syncro continua sa mearga mai departe....

Citește mai departe...

Articole in aceasta categorie

  • Sumar Syncro

    In 1985 VW a inceput productia celei mai versatile masini create vreodata : T3 Syncro 4WD....

  • Tehnica motoare si ingrijire

    Utilizarea buna si ingrijirea, sunt regule fundamentare pentru a prelungii viata unui motor, mai ales...